fredag 24 december 2010

God Jul

Vad ska man säga, tänk att någon har lagt ner så mycket jobb bara för min skull. Fick den här underbara filten av mamma i julklapp. Hon har virkat den av sytråd i exakt rätt skala för dockskåpet kan inte beskriva vad glad jag blev......

........när jag blir stor vill jag bli som dej mamma, en ängel!


Hälsar mina första tio följare Felix, Janne, Kicki, Minicrochetmad, Lena, Karin, Nancy Mastwijk, Miniatures by Natalia, Flor och Lara välkommen till min blogg.

God Jul  Gladelig Jul  Merry Christmas  Feliz Navidad


Vet ni vad som hände i går.........




.......ja, jag kunde inte heller tro mina ögon, Beoncey kom på besök i mitt kök!!!

2 kommentarer:

  1. Oj,oj,oj en sån fin filt till dockskåpet.Så välgjord och fin.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Undrar så vad din mamma har använt för garn och virknål till filten?
    Jag tycker den är fantastisk.
    Britt
    e-mail:britt@fingerborgen.se

    SvaraRadera